Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

ΗΩΡΔΑΝΕΙΔΟΥ, Η «πρόοδος» ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα καθηγητικής αυθαιρεσίας στη σχολή μας, παίρνει σάρκα και οστά στο πρόσωπο της Ιορδανίδου. Από την πρώτη κιόλας διάλεξη, θέλοντας προφανώς να συντηρήσει  και να ενισχύσει το κλίμα πίεσης και πειθάρχησης από το οποίο -λόγω των πανελληνίων- κάθε νέος φοιτητής προέρχεται, έκανε και θα συνεχίσει να κάνει ό,τι μπορεί για να μας «ψαρώσει». Από την γεμάτη ειρωνεία στάση της απέναντι στις ερωτήσεις και τις απαντήσεις των φοιτητών, μέχρι τις κατά μέτωπο προσβολές σε περίπτωση απάντησης διαφορετικής από αυτή που έχει εκείνη στο μυαλό της, κάνει τα πάντα για να μας πείσει πως είναι ο φωτεινός παντογνώστης του παιδαγωγικού και άρα έχει δικαίωμα σε κάθε είδους αυταρχικές επιβολές.
Εκτός από τη πλήρη πειθάρχηση μας που έχει αποτέλεσμα να τρέμουμε σαν τα ψάρια κάθε φορά που θέλουμε να πούμε-ρωτήσουμε για κάτι, η εν λόγο καθηγήτρια φροντίζει και για τη διόγκωση του ήδη υπάρχοντος άγχους και  τρεξίματος της εξεταστικής. Αυτό αποτυπώνεται στον εκτενή τρόπο εξέτασης του μαθήματος  καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς, μέσα από προόδους! Ενώ για την επιτυχία μας στα υπόλοιπα μαθήματα είναι αρκετή η εξεταστική, για την Ιορδανίδου στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας πρέπει να υποστούμε 2 μινι εξεταστικές μέσα στο εξάμηνο με μοιρασμένες 10 πρόοδους και μόνο όποιος περάσει τις 3 από αυτές μπορεί τελικά να το δώσει στην εξεταστική.  Άρα ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ!
Και σαν να μην έφτανε αυτό, το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών δεν μπορεί να φτάσει καν στο level ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ αφού κόβεται στο μάθημα ήδη από την φάση των προόδων. Ουσιαστικά, η καθηγήτρια-κέρβερος φροντίζει έτσι ώστε ένα μάθημα που διδασκόμαστε ήδη από την πρώτη δημοτικού, να καταλήγει να βαραίνει την καμπούρα μας ως χρωστούμενο, μέχρι τα τελευταία έτη και στα επί πτυχίο μαθήματα.
Λειτουργώντας ως βούρδουλας πάνω από τα κεφάλια μας, προσπαθεί με κάθε τρόπο να επιβάλει την αυθεντία της, τσακίζοντας έτσι κάθε ψήγμα αντίλογου από τους φοιτητές, εξασφαλίζοντας έτσι ότι θα δεχόμαστε αμάσητα κάθε ακραία συμπεριφορά της. Αυτό φυσικά έχει προεκτάσεις και στο αύριο, αφ’ενός διαμορφώνοντας μας ως υπάκουους-υποταγμένους στην αυθεντία του εργοδότη και αναλώσιμους  εργαζόμενους, αφ΄ετέρου καλώντας μας ως αυριανούς δασκάλους να περάσουμε τα ίδια χαρακτηριστικά και στους μαθητές μας.

ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΞΑΡΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ! 
Σπάμε την τρομοκρατία της Ιορδανίδου, δε φοβόμαστε να ρωτάμε, δε φοβόμαστε να απαντάμε και πάνω από όλα ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΕΜΑΣ Η ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΑΣ

2 σχόλια: